Helpdesk

One Building Maintenance is fier op haar helpdesk!  Immers, een  professionele helpdesk staat ten dienste van onze klanten, met ons eigen "Close Client" programma.

"Close Client" is een webbased toepassing waardoor u als klant, via een login en paswoord, permanent online de status en info over al uw interventies en projecten kan raadplegen, per site of in een overzicht  van al uw gebouwen.

Uw medewerkers kunnen  via dit programma ook interventies aanvragen en als tussenstap vragen we uw goedkeuring voor offertes buiten het raamcontract. Alle gebruikers kunnen ook extra vragen, opmerkingen en foto's uploaden, en ook al onze nuttige informatie (foto's, overzicht materialen, manuren en vervoerskosten, ...) zijn consulteerbaar in hetzelfde systeem. Onze helpdesk is 24u/24 en 7/7 bemand.

Via ons "Close Client Program" plannen we ook de inzet en werkverdeling van onze medewerkers. Alle opdrachten en interventies worden in een mum van tijd digitaal doorgezet naar de PdA van onze techniekers. 

Dankzij het track & trace systeem in hun wagen, zien we op elk moment, in real time waar de auto en de technieker zich bevinden en wie, in het geval van een noodoproep, het snelst ter plaatse kan gaan om een calamiteit op te lossen.  Na een interventie tekent u als klant om de interventie af te sluiten en goed te keuren.